1 de jul. 2014

un (PARÈNTESI)

Tots fem parèntesis de vida de tant en tant. Parèntesis plens de punts suspensius que ocuparien moltes pàgines. Fa més de dos anys que no em passejo per aquí: una finestra de mi que a voltes obria per mostrar-me a vosaltres en les meves accions, projectes i alguns pensaments. Finestra per textualitzar espais de la meva vida, per a vosaltres i per a mi mateixa. El meu parèntesi ha estat ple de punts suspensius, un dels quals em va "atrapar" pel seu orígen (gent compromesa que em va proposar formar-ne part), per la seva filosofia (ajudar en la integració de persones amb trastorns mentals severs, mitjançant una visió d'emprenedoria) i pel seu nom que definia a la perfecció el tracte i l'essència de les maneres d'empresa:
Acabada aquesta etapa amb Moltacte, torno a enfortir els altres punts suspensius de la meva vida que he mantingut latents i invisibles en aquest període, comprometent-me a continuar "mostrant-me" en els meus interessos, projectes i activitats al voltant de la teràpia, el creixement de les persones i en la maternitat i la família.
Moltes gràcies als que heu estat en aquests "......"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada